Asistentské a administrativní služby

Jste momentálně zavaleni prací? Potřebujete zvládnout více administračních činností než je běžné? Jsme připraveni vám pomoci! Nehledejte zbytečně brigádníky, které budete muset dlouze zaškolovat. Obraťte se na nás a využijte našich zkušeností z oblasti asistentské a administrativní služby:

  • vyřizování telefonátů
  • vedení diáře a schůzek
  • zastupování na úřadech
  • zpracování obchodní dokumentace
  • kontaktní osoba pro vaše zákazníky
  • organizace a řízení svěřené administrativy
  • podávání a vyzvedávání korespondence a zásilek
  • třídění a uspořádání účetních dokladů, přepis dokumentů
  • zpracování knihy jízd, upomínky zpožděných plateb, rezervace služeb

Nabízíme komplexní administrativní a asistentskou podporu firmám i jednotlivcům, jednorázově i dlouhodobě. Kontaktujte nás, vaši administrativní činnost převezmeme jednorázově nebo dlouhodobě.

Vyřídíme administrativu, zastoupíme vás!

Outsourcing administrativních a kancelářských činností je ve světě často používané řešení. Administrativní a asistentské služby totiž přinášejí firmě nejen vyšší výkon a kvalitu práce, ale zejména úsporu mzdových nákladů, kdy není nutné přijímat a zaučovat nové zaměstnance. Naše administrativní služby naopak dokáží rychle zabezpečit vedení administrativního systému v jakémkoliv časovém horizontu. Reagujeme pružně a flexibilně, s administrativou máme bohaté zkušenosti:

  • individuální řešení
  • pružnost a flexibilita
  • příjemné vystupování
  • veškeré asistentské služby
  • správa administrativy, obchodních záležitostí
  • obchodní zkušenosti, kvalitní služby, profesionalita

Veškeré administrativní práce uděláme rychle a kvalitně za vás! Nabízíme officeservice na nadstandardní úrovni k vaší plné spokojenosti.

V případě vašeho zájmu nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře níže a my se vám do 24 hodin ozveme.